טבלת בקבוקים לבחירתך  |  טיפולים- רפואת תדרים  |  מה חדש -לוח מודעות - הודעות, ערבים, סדנאות ומסעות  |  מסרים מההדרכה  |  סוד הגן הנעלם - מסע פנימה  |  ערוץ youtub  |  איזון החיים שלי  |  יוצרים חזון עם "איזון חיים"  |  מתנה 4 חניכות מדיטטיביות  |  הסבר: האקטיבציה/הפעלה חודשית  |  ספירת העומר-המסע לעומק הפנימיות והבנת המבנה הרוחני שלנו  |  




כרטיס הביקור 


https://www.dibiz.com/nativhaor
  
.
.
.
 


FacebookTwitter

האם ניתן ליצור חיים במודע

דף הבית >> חדר קריאה-מאמרים >> מסע החיים כדרך להתפתחות אישית >> האם ניתן ליצור חיים במודע
 

האם ניתן ליצור את החיים במודע?

לכל אדם הזכות להיות מאושר אך האם זה כולל גם אתכם?

האם הייתם מוכנים לעצור לרגע את שיגרת החיים ולהתבונן לשנייה בחייכם כדי לשאול: כיצד אני חי את חיי? למה אני מעיז לשאוף? ואם בכלל?... והאם אתם מוכנים להתחייב לחיים – לחייכם?
האם אתם מבינים שא ת ם   ב ו ר א י ם   את    ה ח י י ם   ש א תם    ב ו ח ר י ם    ל ח י ו ת!?

שאתם חיים היום את מחשבות האתמול המבוססות על אמונות והתנסויות העבר?

ההבנה של המשפט הנ"ל יכולה לשנות את חייכם מקצה אל הקצה, אבל כיצד?

באו נבין לרגע כיצד פועלים החיים שלנו.

היקום מונע ממספר חוקים בסיסיים פשוטים ואנו נתבונן היום בשלושה מתוכם, אם נבין אותם נוכל ליצור את חיינו במודעות מתוך בחירה וללא הרגשה שהחיים גוררים אותנו אחריהם.

האדם הוא ישות בעלת  עוצמת בריאה אדירה אך במרבית המקרים העוצמה הזו איננה מנותבת כהלכה.

כל דבר שקורה לכם ללא יוצא מן הכלל נמצא באחריותכם המחשבתית המלאה?

המחשבות שלכם משפיעות לחלוטין על הרגשות שלכם ואלו בתמורה יוצרות את התגובות והמעשים שלכם, והנה לכם המציאות שאתם חווים.

קחו למשל את חייכם...

לכל אדם יש תחומים בחיים שבהם הוא מרגיש מאושר ולעומתם ותחומים אשר בהם המצב הפוך לחלוטין, כלומר החוויה שלו תהיה תחושה של קורבנות או חוסר שליטה וכו.

אבל האמת היא ש....לא אינכם קורבנות חסרי ישע!!

אחד מחוקי הטבע העצמתים ביותר נקרא חוק המשיכה (זהו אותו חוק בדיוק שההומאופטיה מבוססת עליו)

ומשמעותו:"דומה מושך דומה" האדם הוא מגנט ענק ולכן כל דבר שאנו ממוקדים בו גדל בהתמדה  ונמשך אלינו.

וכך זה עובד: מרגע שהתמקדתם בדבר מסוים  שאתם משתוקקים אליו אתם מגדילים ומעצימים אתו ולאחר מכן מושכים אותו אליכם וכמובן שזה עובד הפוך : אם אתם ממוקדים כל הזמן בדבר שאינכם רוצים (כגון פחד) או בחסר שקיים בחייכם על פי תחושתכם , אתם תעצימו אותו ותגשימו בחייכם.

עכשיו כמובן נשאלת השאלה: אז אם זה כל כך פשוט מדוע איננו פועלים כך במודע ויוצרים את חיינו בקלות? או אם  אני כל כך ממוקדת בשאיפה שלי ליצור זוגיות בחיי או לעבור דירה במשך שנים רבות  מדוע אני חווה בדידות או מחסור כלכלי שאיננו מאפשר לי לעבור דירה?

החוק הזה הוא אמנם פשוט מאד אולם המחשבות שלנו בדרך כלל ממוקדות בו זמנית בכמה דברים למשל: "הייתי רוצה להחליף את הדירה שלי בדירה חדשה לחלוטין", היקום הממושמע מתחיל להכין את יצירת ההזדמנות שתגשים את הבקשה אך בו זמנית חולפת לי המחשבה השנייה בראש ועונה לראשונה : "אך אין לי דרך לאפשר זאת לעצמי....אני פוחדת מההתחייבות הכספית ומההשלכות שלה."  והיקום- עונה  : רגע עצרו את ההגשמה , המחשבה שבה היא ממוקדת כרגע בעוצמה כל כך רבה עוסקת ב-   אין לי יכולת..... וכך הכל נעצר.

ובכן מה בעצם קרה פה? מה יצרתם באמצעות אותה תבנית חשיבה שלילית? 

יצרתם  תחושה של כישלון או אכזבה מכך שאתם מאד רוצים משהו שאתם פוחדים שאין  באפשרותכם לקבל ,

האם אתם יכולים לראות ולהבין זאת עכשיו? בעצם העובדה שאינכם מכירים בחוק הזה שבו המחשבות והרגשות שלכם ממגנטים אליכם את המציאות שלכם, אתם בעצם מרחיקים מעצמכם דברים שיכלו להתגשם במציאות שלכם.

נסו לרגע לבדוק איזו תחושה רגשית עולה בכם כאשר אתם אומרים לעצמכם אני כל כך הרבה זמן משתוקקת לאהבה .... או  אני כל כך רוצה דירה חדשה.... כיצד  אתם מרגישים? מהו הרגש העולה בכם? שמחה? אכזבה? עצב? או אולי כעס?

אין לי ספק כלל שרגש כלשהו התעורר בכם אם התמקדתם בתשוקה שלכם.    אך האם כך זה חייב להרגיש בכל פעם שתחשבו על המשאלה שלכם?

ובכן כל דבר בחייכם שתירצו לשנות הוא אפשרי- פשוט ע"י הבנת החוק הזה חוק המשיכה  והיכולת לבחור בחופשיות לשנות את המחשבות ממחשבה שלילית למחשבה חיוביות שתגרום להרגשה טובה.

הרגשות שלכם לגבי המחשבות שלכם הופכות להיות קנה המידה שלכם כדי לדעת אם אתם נמצאים באיזון או לא לגבי התשוקה שאתם רוצים לממש בחייכם . הרגשות לעולם אינם משקרים.

זכרו אתם יכולים לבחור את מחשבותיכם, את אלו שעל פי הן תרצו שחייכם יתגשמו ולעומת זאת לסנן את המחשבות המיותרות.

במילים אחרות:        א ת ם   ב ו ר א י ם   את    ה ח י י ם   ש א ת ם   ב ו ח ר י ם    ל ח י ו ת!!!

הנסיבתיות או צירופי  המקרים בחייכם הם  גורם נוסף בעל משמעות, אינכם יכולים לשלוט בהם אך את התגובה שלכם לסיטואציות אלה בהחלט ביכולתכם לבחור והיא זו שתנתב את מסלולכם = המציאות שלכם.

אם כל מחשבה שאנו חושבים משפיעה על החוויות שלנו אז מדוע רוב בני האדם חווים מעט מאד שינויים בחיים, כיצד זה יכול להיות? ואם יש שינויים, במרבית המקרים התחושה היא שהם נכפו בכוח ולא נוצרו מיוזמה אישית.

מי באמת מאמין שהוא היוצר ובורא את חייו וחוויותיו?  ומי מוכן להאמין שהוא זה שאחראי ליצירת המשברים  בחייו?

אכן אתם צודקים- זו בהחלט לא יצירה מכוונת-  אין ספק- זו יצירה בלתי מכוונת, אולי מחוסר יכולת להתמודד ,או מחוסר אמונה על כך שהחיים יכולים להשתנות....

אבל אין לי ספק שזהו חוסר  הבנת חוקי היקום, כי מרגע שהבנת כיצד חוקי היקום פועלים הרי כשתירצה ליצור או לברוא משהו תשתמש במכוון בידע שלך.

חשבו לרגע ,אילו דברים אינכם אוהבים  בחייכם?

גם אם תרצו באופן טבעי  להכחיש את האחריות שלכם למה שקורה בחייכם הרי שמרגע שתבינו איזו עוצמה נמצאת בידיכם הרי שגם הטוב וגם הרע בחייכם  הם חלק מחופש הבחירה  שלכם ליצור בחייכם!!

אנחנו מוצאים את עצמנו פעמים רבות בחיים כבולים לתשוקותיהם רצונותיהם או אמונותיהם  של אחרים  החולקים אתנו את החיים להם יש דעה ברורה מאד כיצד החיים שלנו צריכים להראות, אבל דעו לכם ...לעולם לא תוכלו לרצות את כל הסובבים אתכם את כל אלה שרוצים לעצב ולהשפיע על חייכם.

הבנו קודם שהמחשבות שלנו בוראות את המציאות שלנו ועכשיו נוסיף לזה נדבך נוסף בעזרת חוק היצירה המכוונת  שני חוקים אלה משולבים האחד בשני ומימוש בחיים יתגשם רק בעזרת שילובם,  כלומר רק ע"י  בחירת מחשבות ורגשות שיגרמו להרגשה טובה והתמקדות בהם נוכל ליצור את חיינו.

תמיד שאפו להרגשה טובה היא מסמנת שהדבר שאתם משתוקקים לו טוב עבורכם ולהפך היא הופכת להיות הסמן שלכם  בעזרתה תדעו האם הדבר שאתם רוצים ליצור בחייכם נכון עבורכם.  

זכרו הרגשות שלכם לעולם אינם משקרים.

עכשיו אולי תשאלו.....ואז מתי היצירה תתרחש?   (למי יש סבלנות להמתין?) כי כבני אדם הדבר הראשון שקורה לאחר שמחשבה של תשוקה עולה בנו, אנו רוצים שהיא תתגשם כבר עכשיו ומיד.

ובכן לפני שתתמקדו בעשייה עליכם לזכור, יש תהליך שעליכם לבצע: תחילה חישבו על הדבר שאתם רוצים, אחר כך בדקו  מה אתם חשים כשעולה בכם המחשבה  הזו אם הדבר היה מתקיים – ממש דמיינו אותו לפרטי פרטים היכנסו לתוכו וחוו אותו כאילו הוא כבר קיים בחייכם, ושימו לב האם אתם נלהבים? מתרגשים? שמחים? או שהדבר יוצר בכם אי נוחות? ורק אז בשלב השלישי כאשר הרגש תואם את הרצון התחילו לתכנן את יצירת הדבר.

למשל : הייתי רוצה להגדיל את כמות ההכנסה שלי פי -4,  המחשבה נראית נהדרת, אבל כאשר אני נכנסת להדמיה של הסיטואציה שבה אני בוחרת בחיי ורואה איך יש לי יותר עומס עבודה, יותר שעות להשקיע בעבודה, פחות שעות בבית עם ילדי, פחות זמן למטלות הבית........ההרגשה שעולה בי היא חוסר נוחות , חוסר סבלנות וכו,כלומר אני מבינה שככול שהמחשבה על תוספת ההכנסה נראית לי קסומה הרי אני לא ממש רוצה לברוא אותה בחיי באופן הזה נכון לעכשיו.

אותה הדמיה ניתן ליצור לגבי הכנסת בן זוג לחיים, עוד חברים, ילד נוסף וכו, אין גבול ליכולת הבריאה שלנו.

אין ספק שמרגע שנדמיין את הדבר שאנו רוצים ליצור בחיינו לפרטי פרטים ונחווה אותו עם רגשותינו גם תעלה בנו דרך פעולה הנכונה והמתאימה לנו ביתר.

אבל תמיד חשוב שההרגשה לגבי היצירה תהיה טובה, הרגשה לא טובה מסמנת לנו שמשהו לא נכון לא טוב עבורנו.

מאד קל ליצור את החיים בדרך הזו, זה הרבה יותר פשוט מאשר ליצור את הדברים בחוסר שימת לב ואז כשהם מתקלקלים לעבוד קשה כדי לתקן אותם..

החוק השלישי של חוקי יצרת החיים דן בגמישות המחשבתית.

החוק הזה הוא כנראה החוק הקשה ביותר ומטרתו ליצור חיבור בין השכל/המחשבות והאמונות  שלנו לבין התשוקות/ הרגשות שלנו.

לפעמים נדמה לנו שיש רק דרך אחת, רק פתרון אחד לכול מצב וסיטואציה, מי אמר שזה נכון? מי אמר שלכל דבר אין כמה פתרונות או אפשרויות?

אנו נופלים במלכודת הזו של האמונה ,שאם יש לנו תבנית חשיבה מסוימת  הרי היא האמת היחידה  ואין דרך אחרת ודבר זה גורם לנו הרבה פעמים לסגת מהתשוקה שלנו או להתחיל במלחמות כדי ליצור את הדבר שאנו רוצים במקום ליצור אותו בקלילות והנאה.

דמינו את עצמכם מגיעים לכביש ללא מוצא, מה תעשו? תחכו עד שהעירייה תשנה את המצב ותסלול דרך חדשה, או אולי תנסו לפרוץ את הדרך בכוח לבדכם? הרבה יותר פשוט יהיה אם תפנו לאחור ותחפשו נתיב חדש.

לסיכום  ממקום של הבנת כוח המחשבה שלנו והיכולת שלנו למגנט אלינו את תשוקותינו עלינו לזכור תמיד להיות ממוקדים רק ברצונות שלנו (כדי שיתממשו)ולא ב-אך למנוע מדברים להיכנס לחיינו (שממילא יתממשו בגלל עוצמת המחשבה).

היו גמישים עם עצמכם אל תתקבעו על דרך או פתרון אחד בלבד וכך ישתנו חייכם, מנגררים בחייכם תהפכו ליצירתיים, וממגיבים לסיטואציות החיים תהפכו ליצירתיים – בוראי חיים.

דעו שיש בעולם הזה אפשרות לכל אחד לחיות בדיוק כפי שהוא  בוחר על פי אמונתו ודרכו בין אם אחרים יסכימו לכך או לא אין זה משנה כלל מה אחרים חושבים שעליכם להיות , חשוב כיצד אתם מרגישים ומה אתם בוחרים.

ולכן בדיוק ממקום זה הבינו, מי אתם בכלל שתחשבו שאתם יכולים לעמוד בדרכם של אחרים רק משום שדעתכם שונה ? וכמובן שזה עובד בדיוק להפך....

מרגע שאמרת כן למשהו הרי אתה מושך מכך יותר אל תוך חייך כי בזה אתה ממוקד.

מרגע שאמרת לא למשהו הרי אתה מושך יותר ממנו אל תוך חייך כי בזה אתה ממוקד.

האם אתם מבינים?

כל העבודה שלכם היא לחיות את הרצונות והתשוקות שלכם לגבי עצמכם.

אפשרו לעצמכם להיכנס להרגשה שבה תחושו כיצד יהיה להיות במקום של התשוקה שלכם ואחזו במקום הזה.

הרגשות שלכם הם המדריכים שלכם, ועל ההרגשה תמיד להיות טובה

אמרו כן לתשוקות שלכם, אמרו כן למערכות יחסים אוהבות , אמרו כן לבריאות נפלאה, לעבודה טובה, לאהבה, לשפע כסף.

צעדו קדימה עם ליבכם ותשוקתכם ובראו א חייכם, העיזו ופנטזו ככול יכולתכם החיים הם אין סוף של אפשרויות

אל תגבילו את עצמכם.

עם הרבה הנאה ואהבה
אורנה שיר    בן-דוד

Top pageTop page       אורנה שיר בן דוד     מובילה לשינוי על ידי מפגשים עם התודעה הרחבה באימון אישי, סדנאות, מסעות רוחניים בארץ ובעולם.
ערכי    0544449746
לייבסיטי - בניית אתרים