טבלת בקבוקים לבחירתך  |  טיפולים- רפואת תדרים  |  מה חדש -לוח מודעות - הודעות, ערבים, סדנאות ומסעות  |  מסרים מההדרכה  |  סוד הגן הנעלם - מסע פנימה  |  ערוץ youtub  |  איזון החיים שלי  |  יוצרים חזון עם "איזון חיים"  |  מתנה 4 חניכות מדיטטיביות  |  הסבר: האקטיבציה/הפעלה חודשית  |  ספירת העומר-המסע לעומק הפנימיות והבנת המבנה הרוחני שלנו  |  




כרטיס הביקור 


https://www.dibiz.com/nativhaor
  
.
.
.
 


FacebookTwitter

שושלת ובכורה ומשמעותה

דף הבית >> מסרים מההדרכה >> שושלת ובכורה ומשמעותה

שושלת, בכורה ומשמעותה - 21.7.19

 

אהובה יקרה יקרה עד מאד

ודבר מה בעניין שושלת ובכורה לנו אליך.

 

בוחנת את עניין השושלת המשפחתית ומשמעותה,

רוצה להבין את את עניין הדורות

מהו לפני ומהו אחרי

ועל מנת תראי את עניין זה פתחנו בהבנת תהליך יעקב ויעשו אשר נדרש היה שם היפוך הבכורה.

וראי זו המילה בכור.

ב.כ.ר, הזוכרת את המילה ברך? ובכור נמצא אף הוא בתוכה

וקיבל הבכור את הברכה.

אך מה קרה לאותו הבכור אשר סטה מדרכו והיה מרוכז בצרכיו שלו?

ויש ונלקחת ממנו הבכורה.

הברכה.
 

ואין הוא יותר זה אשר רוכב על אותם גלי ברכה אשר מביאה איתה הבכורה.

ויש בבכורה אחריות שכן הבכור בכיר הוא,

ויש בכוחו ובדבריו להביא רצונו בפני האחרים במשפחתו אשר נושאים פניהם אליו לכדי הקשבה ומילוי דבריו.
 

ומשבכור אינו ראוי לבכורתו כמעשה יעקב ועשיו יש ונלקחת ממנו הבכורה.

והיתה אותה רבקה אשר הייתה אמם לוקחת הבכורה מהאחד ונותנת בכורתו לאחר ומשנה סדרי בריאה.
 

ועל שום מה נעשה זה הדבר?

משום שהיה האחד בוחר בדמים בעוד השני היה בוחר באדמה ובפירייה

בוחר להצמיח ולגדל, בוחר להביט במעשה ידיו אשר נשא פרי עבודתו לעומת זה אשר צד

לצורך מחייתו ומקריב קורבן הדם.
 

ובהבנתך רואה את כיצד בכורה ניתנה ושונתה במשפחות רבות והיו הבכורים מאבדים זו הבכורה בגלל דמים  (כסף) ועוולות 

ויש והיה צורך לתקן העוולה אשר יצרה אי סדר מלכתחילה.

 

והיה זה הקלקול נוצר עקב תאווה וסטייה בגלל אהבת הדמים, אהבת הרצון לשלטון שליטה וסררה.

והאם ניתן ליצור שינוי בזה המעגל?

 

והיה זה אשר נלקחה ממנו בכורתו חווה רמיה, חווה כי נושל באי צדק ממקומו

ומרגיש מושפל ויוצא לנקום נקמתו אשר תהיה מלווה בשנאה

ואף שנאה מולידה דמים.

 

וזוכרת את משמעות ההרס?

אשר הראינו לך זה ההרס אשר נדרש על מנת להשיב סדר אל קנו,

לא, אין מדובר בסדר אשר יצר אי צדק בחוויית המשפחה, אלא מדובר בצדק מבחינת הבריאה אשר יביא הרס לקלקול ויביא איתו השלום לשאר בני המשפחה אשר מטולטלת

 

והיה כאותה הרבקה אשר בחרה להמליך הילד השני על פני אחיו הבכור

וכך נעשה הדבר במשפחות אשר יש צורך ליצור שינוי בבכורה על מנת תפסיק סטיה ויושב הסדר אל קנו.

ויחזור זה אשר סטה מדרכו.
 

האם ישתנה ליבו ותשוקתו לדמים תרגע?

בידיו הדבר ואין אנו יודעים לומר האם ינהג כך או כך.

שכן עולם של בחירה הנכם.
 

ובחר- הינו קוד ההפעלה אשר מניע חייכם.

והרס נדרש כדי ליצור אתחול מחדש

וכבר אמרנו אל לך לחשוש מהרס אשר יוצר אתחול מחדש

אתחול  יוצר התחלה.

כפי שאומרים אתם תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה.

 

רוצים לשוב אל הברכה?

יש צורך לעיתים בהסרת נגע ואיתחול מחדש.

בבחירת דרך אחת על פני השניה.

וכן....יש ותתקעו בצומת חייכם זמן רב ממאנים לעשות הבחירות

רוצים שהדרך תהרס מעצמה כאילו לא על ידכם

אך נגלה לך זה הסוד אשר חשוב הוא מכל דבר אחר.

אתם ההורס ואתם היוצר.....

וכאשר אינכם בוחרים נוצרים מים מבאישים אשר כביצה עומדת הינם ולבסוף שוקעים אתם בתוכם לא רק עד צוואר אלא עד מצב בו הנכם טובעים ונחנקים ואז הנכם בעל כורחכם יוצרים הבחירה
ויש ולעיתים תהיה הבחירה בכי רע אך למידה מביאה היא בכול מצב.

 

ולמדו מרבקה אשר לקחה הבחירה מילדיה ויצרה שינוי גורלות.

ונתנה ליעקוב הבכורה ואף הוא נאלץ לראות בחירתו מעוקבת כוון ששילם הוא על בחירת אימו והסכמתו לדבר וראה הוא כיצד בחירתו בבת השניה (רחל) על פני הבכורה (לאה) למרות הסכמת אביה לכאורה מעוקבת היא

 כי היה זה לבן, אינו לבן כלל בהסכמתו ורימייה הייתה מעורבת ויצרה וויתור על תשוקתו של יעקב והמתנה עד אשר יכל לקבל את אהבתו והיה זה מיקום החזרת הסדר אל קנו.

החזרת הבכורה אל לאה.

והיה המחזיר, יעקב אשר הסכים לקחת בכורת אחיו.

ושב הסדר אל קנו.

 

אך קולקל שוב עת לקחו האחים את אחיהם (את יוסף) אשר שאף לבכורה וגדלות. ורצה להתנשא מעל אחיו עת חלם חלומותיו ורצו האחים להורגו.

ושהה הוא בבור והמשיך לכאורה הסדר במשפחה עד אשר חזר זה האח (יוסף) וקיבל ״בכורתו״ (מחדש) ומשל אף הוא אך היה זה מתוך אהבה כבוד נתינה

 והיו אלו האחים אשר הסכימו לתת לו זו הבכורה (בהסכמה) כי הבינו שאלו חייהם שיש בידיהם להצילם.

 

ושוב נוצר קלקול אשר הפעם היה בהסכמה מלאה להנצחת מצב קיים.
וראיתם שוב ושוב כיצד תהה זו השושלת חוזרת על סיפור הבכורות בתוך סיפורי הדורות.

 

ואנו נאמר כי אין הדבר טוב או רע אלא ניסוי ולמידה.

 

היי ברוכה אהובה יקרה

ואנו האחד אשר עומדים למולך.

 

וטוב הדבר וכך הוא.


אורנה שיר בן דוד

Top pageTop page       אורנה שיר בן דוד     מובילה לשינוי על ידי מפגשים עם התודעה הרחבה באימון אישי, סדנאות, מסעות רוחניים בארץ ובעולם.
ערכי    0544449746
לייבסיטי - בניית אתרים