טבלת בקבוקים לבחירתך  |  טיפולים- רפואת תדרים  |  מה חדש -לוח מודעות - הודעות, ערבים, סדנאות ומסעות  |  מסרים מההדרכה  |  סוד הגן הנעלם - מסע פנימה  |  ערוץ youtub  |  איזון החיים שלי  |  יוצרים חזון עם "איזון חיים"  |  מתנה 4 חניכות מדיטטיביות  |  הסבר: האקטיבציה/הפעלה חודשית  |  ספירת העומר-המסע לעומק הפנימיות והבנת המבנה הרוחני שלנו  |  




כרטיס הביקור 


https://www.dibiz.com/nativhaor
  
.
.
.
 


FacebookTwitter

להיות היוצר בעולמי - כוחה של מילה

דף הבית >> חדר קריאה-מאמרים >> סדרת מאמרי יצירת ניסים בחיים >> להיות היוצר בעולמי - כוחה של מילה
 

להיות היוצר בעולמי -  פרק שלישי

סדרת הניסים

חלק ו - כוחה של מילה

בעשר מאמרות נברא העולם                                                                                                                                                                      

האותיות  הם כלים של אור והמילים הן שבוראות את העולם 

"בראשית ברא אלוהים את השמים ואת הארץ, והארץ הייתה תוהו ובוהו וחושך על פני תהום ורוח אלוהים מרחפת על פני המים.

ויאמר אלוהים יהי אור, וירא אלוהים את האור כי טוב ויבדל אלוהים בין האור והחושך. ויקרא אלוהים לאור יום ולחושך קרא לילה ויהי ערב ויהי בוקר יום אחד.  ויבדל בין המים אשר מתחת לרקיע ובין המים אשר מעל הרקיע ויהי כן, ויקרא אלוהים לרקיע שמים.....ויקרא אלוהים ליבשה ארץ ולמקווה המים קרא ימים ....ויאמר אלוהים יהי מאורות ברקיע השמים להבדיל בין היום ובין הלילה והיו לאותות ולמועדים ולימים ושנים ( בראשית פרק א', פס' א' – י"ד ) . 


כוח המילים והאותיות
האותיות מרכיבות את המילים, אות מצטרפת לאות ויוצרת מילה, והמילים הן שבוראות כל דבר בעולם הפיסי (נותנות צורה בחומר למחשבה), למילים יש כוח של בריאה, למעשה כל דבר שאנו  אומרים מורכב ממילים  והמילים  מורכבות מצרופים שונים של  עשרים ושתיים אותיות, עשרים ושתיים אותיות זה כל מה שיש...
וראו איך לכל דבר יש לנו שם.
אנו מבינים שהמילה היא הכוח שיוצר את העולם, וכל דבר שאנו עושים או מבטאים מהווה סמל של מילה, הייתי אומרת  שהכלי הזה הינו "כלי קסמים".

אם המילים שלנו הן שבוראות כל יצירה ויצירה המתקיימת בעולמינו ,הרי למילה יש כוח אדיר – כוח חיים ובכוחה של המילה להרוס או ליצור , לא סתם נאמר "חיים ומוות ביד הלשון"

כשאנו אומרים לאדם מילה חיובית אנו כאילו זורעים בו אנרגיה וכשאנו אומרים לו מילה שלילית אנו זורעים זרעים שליליים היוצרים הרס שצומחים וצומחים עד אשר משהו קורה בתוכו של אדם זה ומגשים מילים אלו .
המילים בעלות כוח .
 שימו לב מה קורה לילד שכל הזמן אומרים לו ":אתה טיפש" בסופו של דבר הוא יאמין וידע שהוא טיפש ולא יעשה עם החיים כלום , הוא הופך להיות כבול בתוך האמירה הזו וממשיך לממש אותה כל עוד הילד אוחז בזרע הזה – באמונה שהשתרשה בתוכו.

ובאותה המידה כאשר המילה יוצאת לנו מהפה אנו עוזרים ליעדים שלנו להתממש  ולקרום עור וגידים. ניתן לומר שאנו שותלים בתת מודע שלנו ובראשם של אחרים זרעים אשר  יוצרים להם חיים משל עצמם וצומחים לכדי מימוש.

בעזרת 22 אותיות אנו יוצרים אין סוף צירופי מילים. אין דבר הקיים בעולמינו שאין מילה שתגדיר אותו, בין אם הוא רהיט, לבוש, מזון או חיה, לכל דבר שקיים יש שם.
לכן ניתן לומר שמילה מהווה מעין סיסמא מוגדרת וברורה לכל אדם המשתמש באותה השפה ומבין אותה, למעשה המילה משמשת כקובץ המאחסן בתוכו ידע / הגדרה ספציפית, ובעזרת הידע האגור במילים מתקשר ומתפקד כל העולם שלנו.

אנו משתמשים במילה כדי לתת הוראות אך גם כדי לאהוב או להעביר ביקורת, לקלל , להרוס, אנו מוציאים את האנרגיה השלילית שלנו באמצעות המילים: כעס, קנאה, צרות עין וכדו" , אך אנו גם מראים באמצעותן את האהבה שלנו, עלינו לשים לב כי המילה היא כוח טהור ומרוכז  אנו צריכים לקבל אחריות על כל מילה היוצאת מפינו ואל לנו להשתמש בה לשלילה ללא שימת לב או כוונה, כי מרגע שהיא נאמרה לא ניתן לקחת אותה בחזרה או למחוק אותה.

הבנו את עוצמת כוחה של המילה ואת העובדה שהיא כלי ביטוי להעברת ידע, ולכן עלינו ללמוד לרתום את המילים לכוונות שיש ברצוננו להשיג, כוון שהיקום מפענח את המילים שלנו ומהן אורג את מימושן לכדי המציאות אותה אנו חיים.

אבל מהו טבע בני האדם? האם קל לנו לשחרר ולהרפות מהמחשבות שלנו כדי שהיקום יוכל להגשים אותן?

לא!!!

לעיתים אנו אוחזים בהן באובססיביות (= ספק ביכולת שלהן להתממש) מתוך מחשבה מוטעית שאם נחשוב עליהן ללא הרף ולא נרפה מהן אזי הן תתגשמנה, אבל ההפך הוא הנכון.
כך שעלינו לדעת לשחרר את הספקות שלנו  (המחשבות השליליות), את הפחד ממימושן או מאי מימושן .

אם הבנו שמחשבות שלנו ממקדות את הכוונות לידי מימוש, חשוב מאד שנשים לב אילו מחשבות עוברות בראשנו.

תחילה נשים לב שלא נשדר ליקום ("משרד הביצוע") מסר כפול = הרצון להגשים והפחד או הספק שלנו ממנו, ושנית נבדוק האם המחשבה העוברת בראשינו היא מחשבה החוזרת ונשנית כל יום מחדש באותם הנושאים.

אז... על מה אתם חושבים כל הזמן? האם גם אתם טוחנים קמח טחון?

כי אם המחשבות שלכם חוזרות על עצמן שוב ושוב מה הפלא שהמציאות שבה אתם חיים איננה משתנה וכל יום דומה למשנהו?

כי – הצועדים באותה הדרך מגיעים לאותו המקום. 

אם הבנתם זאת מין הסתם תסכימו שעליכם לשנות את המחשבות שלכם.

♦       הרגילו את עצמכם להיות בשימת לב בכל יום ויום למחשבות העוברות בראשכם ואל תהיו על   טייס אוטומטי .

♦       אל תנסו לשלוט בתוצאות שאתם מצפים להשיג או לנסות להבין כיצד הם יתממשו, זכרו אלוהים לא עובד אצלנו, הוא לא זקוק להוראות שלנו,  הבריאה יודעת בדיוק מה עליה לעשות כדי ששאיפותינו תתגשמנה.

♦       עליכם רק להתכוון ולשחרר את המחשבה שלנו ליקום.

♦       הימנעו מספק ביכולת שלכם לממש את כוונתכם ודבקו בידיעה ובוודאות שהטוב ביותר עבורכם יתממש.   

♦       בנוסף הימנעו מלומר מילים שליליות על עצמכם או על אחרים, זכרו גם להן יש כוח להתממש

♦       זוהי אנרגיה שלילית שתפעל נגדכם או נגד מי שאתם אומרים אותה, אם נדמה את התודעה שלנו למחשב ואת המילים השליליות לווירוסים, ככול שהמילים השליליות מרובות במחשב שלנו  כך הווירוסים במחשב שלנו מתרבים והתוצאה הסופית תהיה תקיעת המחשב המשולה לתקיעות בחיים.

 זכרו שהמילים הם זרעים, בחרו את הזרעים שברצונכם לשתול בתודעה של האחרים.

דרך המילה אנו מגלים מי אנו : מהם רצונותינו, מהן כוונתנו,את מי או מה אנו אוהבים מהן האמונות והתפיסות המעצבות את חיינו  ומכאן נבין שהמילה היא כלי בעל העוצמה הרבה ביותר העומד לרשות בני אדם לצורך בריאה.. (בין אם הם מודעים לו או לא)

כל מה שאתם מיצרים מתבסס על המילים החולפות בראשכם או נאמרות מפיכם.
האופן שבו אתם משתמשים במילים שלכם, יכול ליצור את חייכם לשלילה או לחיוב.

כשהמילים היוצאות מפינו אינן  מיוצגות על ידי הספק, כוח המילה מתעצם והוא הופך לבסוף לאמונה חיובית , למעשה כל מילה שלנו מבטאת תפיסת עולם ואמונה, אך מאין מגיעות האמונות והתפיסות שלנו?

האמונות נולדות מחוויות חיינו, מאמירות שאמרו לנו כל חיינו הסובבים אותנו , החל מההורים שלנו דרך המורים שלנו או כל אדם אחר ששהה בחברתנו והתפיסות עולם שלנו התפתחו  בעקבות התנסויות החיים שעברנו, לכן התבוננו באמונות שלכם ושאלו את עצמכם האם הן אמיתיות? האם יתכן שיהיה אחרת? או שהזרע הזה שנזרע בכם הוא האמת היחידה? המציאות היחידה האפשרית עבורכם, אם התשובה תהיה שלילית הרי שתצטרכו לפגוש דפוסים ואמונות המושרשים בכם ולעקור אותם על מנת לזרוע בתוככם אמונות חדשות מחזקות ומעצימות שיאפשרו לכם לשנות את אופן ההתבוננות שלכם בעצמכם ובעולם ומתוקף כך תשתנה  המציאות שלכם.

ביטול אמונות שליליות מאפשר לכם הרחבת החיים שלכם, כי אתם מתעמתים עם הספק.

מאיין מגיעות האמונות השליליות ונולד הספק?

אני מפנה אתכם למאמר המופיע באתר על כוחו של הספק ועוצמתה של האמונה.

ולסיכום יקיריי,

ונקודות למחשבה : עשו התבוננות מעמיקה ומקיפה בחייכם, באופן שבו אתם מתבטאים ומגיבים לעצמכם או לאחרים, התבוננו במחשבות העוברות בראשכם – מה הן משדרות - מילים מחזקות או מחלישות, מהו הסיפור שאתם מספרים לעצמכם על חייכם,

והאם זו האמת היחידה או שכך פשוט הורגלתם לתרגם את החיים.

אשמח להיות שותפה לחוויות ולגילויים שלכם  בנושא או לענות לשאלותיכם אין ספק שהתהליך הזה יהיה  עוצמתי.

ואני מזמינה אתכם לסדנא אשר תאפשר לכם לעשות תהליך זה:

סדנת : נתיב ההתעלות – מודעות כדרך חיים (פרטי הסדנא מופיעים באתר)

 

אשמח לראותכם ולצעוד אתכם בדרך

בנתיב האור,
הנתיב המקודש להתפתחות אישית והעצמה רוחנית.

 

אתכם תמיד

אורנה שיר  בן דוד

מזמינה אתכם לבקר בפורום להוספת שאלות מחשבות והגיגים

Top pageTop page       אורנה שיר בן דוד     מובילה לשינוי על ידי מפגשים עם התודעה הרחבה באימון אישי, סדנאות, מסעות רוחניים בארץ ובעולם.
ערכי    0544449746
לייבסיטי - בניית אתרים