טבלת בקבוקים לבחירתך  |  טיפולים- רפואת תדרים  |  מה חדש -לוח מודעות - הודעות, ערבים, סדנאות ומסעות  |  מסרים מההדרכה  |  סוד הגן הנעלם - מסע פנימה  |  ערוץ youtub  |  איזון החיים שלי  |  יוצרים חזון עם "איזון חיים"  |  מתנה 4 חניכות מדיטטיביות  |  הסבר: האקטיבציה/הפעלה חודשית  |  ספירת העומר-המסע לעומק הפנימיות והבנת המבנה הרוחני שלנו  |  




כרטיס הביקור 


https://www.dibiz.com/nativhaor
  
.
.
.
 


FacebookTwitter

סיכום מסע 2011

דף הבית >> מסעות רוחניים >> סיכום מסע 2011




אנשים יקרים

חתימה טובה
 

לסיכום המסע  לירושלים - אוקטובר 2011
ראשית זה המקום להגיד תודה גדולה לאירן ודנית ( וכמובן גם למשפחתך דנית )
 
המסע הזה נבחר הפעם, בשונה מהמסעות האחרים לגעת ברובד אחר לגמרי,
כשקיבלתי עלי את שליחות המסע הזה, אומר את האמת, לא ממש התלהבתי למרות שהבנתי את עומק חשיבותו. 
בחודשים האחרונים אני נוטה לבדוק את המפה האישית של כל מטופל שאני פוגשת וכנראה זו לא תשוקה מקרית, הנגיעה המהותית ביותר בכל המפה בעיני היום היא מטרתה של הנשמה בעולם הזה. 
 
אין ספק שדרך המפה ניתן ללמוד עוד דברים רבים אך הבנת המשמעות של מטרת נשמתנו בעולם הזה משנה את החיים אם מבינים את האתגרים שלקחה נשמתנו בעולם הזה וזורמים לתוכם במקום להתנגד להם או להימנע מהם וללכת בכוון ההפוך.
אני בהחלט מאמינה שהבורא אפשר לנו כלי ( הנומרולוגיה) על מנת שנוכל לעזור לעצמנו. 
כך שניתנו לנו מספר אמצעים מאד חשובים מאפשרים לדעת זאת.
 
הכלי החשוב ביותר הוא נתיב הגורל שלנו זהו צבעו של העצמי שלנו בגלגול הזה, הוא מלמד אותנו שנשמתנו הגיע לעולם הזה כדי להתנסות בתדר אנרגטי מסוים והשעורים שיתבקשו ממנו.
יחד עם זאת אם היה זה המספר היחיד במפה המלמד מי אנו היה זה מוזר מאד כוון שאז הינו מוצאים בעולם רק 9 סוגי טיפוסים, אך אין זה כך, נשמתנו מביאה איתה צבעים נוספים הבאים לידי ביטוי בשם הלידה שלנו, דחף הנשמה, ושליחותינו ועוד.
מספר נתיב הגורל מצביע על התכונות הבולטות ביותר שלנו ומספר שם הלידה המלא שלנו יסביר כיצד יבואו תכונות אילו לידי ביטוי.
כל פרמטר שהוספנו הוסיף עוד מעט צבע לגוון הנשמתי שלנו, וניתן לתאר זאת כך: ייתכן מצב שבו 2אנשים מגיעים לעולם עם נתיב גורל 1 (כוון שנולדו באותו היום) דבר המבקש מהם להיות ייחודיים מובילים פורצי דרך ,יצירתיים וכו , נדמה זאת לכוס מים המכילה את הצבע הכחול, ואז לתוך כוס זאת נוסיף כמה טיפות של צבע נוסף המתאים לשם המלא שלנו, לאדם אחד יהיה זה המספר 2 שיתואר בצבע צהוב ולאדם השני יהיה  זה המספר 7  שיתואר בצבע האדום מה יקרה בכוס? כוס אחת תקבל את הגוון הירקרק והשנייה את הגוון הסגול. וכך יקרה בכל פעם כשנוסיף עוד טיפות של תכונות דחפים ותשוקות. הכוס שלנו תשתנה בכל פעם למרות שהצבע הבסיסי השורשי והמקורי לא ישתנה.
 
זאת הייתה הנגיעה שלנו יקיריי, לנסות ולו במעט לשפוך אור על ייעוד נשמתכם בעולם הזה ולהזכיר לכם שאם תצעדו בדרך זו תגיעו לשלווה, לשפע , ותחושת שמחה והגשמה בחיים.
שכן אם באתם לעולם כדי ללמוד סליחה איך תוכלו ללמוד  זאת מבלי שיהיה לכם משהו לסלוח לו? זאת מהות השיעור על פי ייעוד הנשמה וכך זה בכל דבר.
 
אין ספק שיש בידכם היום מספר פרמטרים שונים חלקם תומכים האחד בשני או הרמוניים וחלקם מנוגדים לחלוטין ובכל זאת הם כולם יחדיו מגלמים את מי שהנכם בעולם הזה. 
התבוננו בכולם ונסו להבין כיצד הם חוברים לביטוי אחד של מטרה וכלים למימוש.
 
ואני מזמינה אתכם למפגש מסכם שבו ננסה לראות יחדיו כיצד כל זה מופיע בחייכם, והאם הביטוי של כלים אלו מוכר לכם מחייכם? קל או קשה? האם אתם נוהגים על פיו או נמצאים בכלל במקום אחר. 
 
מפגש זה יתקיים ביום ראשון  ה- 30. באוקטובר ( המפגש ללא עלות )
נתכנס בשעה 19.30 ותחילת המפגש ב- 20.00.
 
מצפה לראותכם
 
אשרו בבקשה הגעתכם

ברכות של אור
שנה טובה ומתגמלת בשפע של כל טוב.
אורנה שיר 
 
Top pageTop page       אורנה שיר בן דוד     מובילה לשינוי על ידי מפגשים עם התודעה הרחבה באימון אישי, סדנאות, מסעות רוחניים בארץ ובעולם.
ערכי    0544449746
לייבסיטי - בניית אתרים