טבלת בקבוקים לבחירתך  |  טיפולים- רפואת תדרים  |  מה חדש -לוח מודעות - הודעות, ערבים, סדנאות ומסעות  |  מסרים מההדרכה  |  סוד הגן הנעלם - מסע פנימה  |  ערוץ youtub  |  איזון החיים שלי  |  יוצרים חזון עם "איזון חיים"  |  מתנה 4 חניכות מדיטטיביות  |  הסבר: האקטיבציה/הפעלה חודשית  |  ספירת העומר-המסע לעומק הפנימיות והבנת המבנה הרוחני שלנו  |  




כרטיס הביקור 


https://www.dibiz.com/nativhaor
  
.
.
.
 


FacebookTwitter

להיות היוצר בעולמי - מיקוד ההתבוננות לראיית המציאות

דף הבית >> חדר קריאה-מאמרים >> סדרת מאמרי יצירת ניסים בחיים >> להיות היוצר בעולמי - מיקוד ההתבוננות לראיית המציאות


המשך סדרת הניסים 

להיות היוצר בעולמי -
פרק שלישי   

 
חלק ג   - מיקוד ההתבוננות כהשלכה לחווית המציאות

אז מה למדתם השבוע? מה הבנתם?

מטרתנו היא ללמוד להיות עדים למתרחש, לא מתערבים, לא שופטים אלא מתבוננים.

אנו פותחים את החושים בערנות מוחלטת  ואז ננסה לראות כיצד בכל דבר יש מספר היבטים ונבין שהמקום שבו אנו ממקדים את תשומת הלב שלנו הוא התמונה שנראה , תלוי לאן אנו מכוונים , לדוגמא: התבוננו בבית שלכם וחשבו האם הוא ערמת לבנים, חול וטיח  מעוצבים בצורה מוגדרת? או מבנה המאפשר לכם מחסה? התשובה היא כמובן גם וגם תלוי במה נבחר למקד את תשומת הלב שלנו. (שימו לב למה קורה כאשר אנו מטיילים במקומות עתיקים האם אתם חושבים על המחסה שהאנשים גרים בו או על הארכיטקטורה, והחומרים?)

בזמן ההתבוננות אנו עושים הבדלה בין מצב א' למצב ב', התבוננות באתר האינטרנט שלי יכולה לגרום לכם להתבונן במראה החיצוני (הצבעים , התמונות, העריכה וכו) או להתבונן ברובד אחר לגמרי המאמרים והרעיונות השזורים בהם,

אנו רואים שתי איכויות שונות לגמרי שלכל אחת חשיבות אחרת. מה זה אומר?

העולם שלנו בנוי מרבדים רבדים , מציאויות שונות המתקיימות במקביל זו לצד זו ואף אחת לא מפריעה לקיום השנייה, אבל ההתקיימות תלויה לחלוטין בתפיסה שלנו , בנקודת המבט המאפשרת את קיומו של מושא ההתבוננות (אני מחזירה אתכם למאמרים נוספים באתר בנושא פיזיקת הקוונטים).

עכשיו בואו נבין מי הוא זה שמתבונן ורואה?

האם העין שלנו היא זו שבזכותה מתקיים העולם או שיש בנו הכרה הנמצאת במקום כל שהוא מאחורי העין שלנו והעין היא הפתח שדרכו מקבלת ההכרה שלנו את המידע שאחר כך הופך להיות מאוחסן בתוכנו?

הבעיה היא שאנו מתייגים ומקטלגים כל דבר שאנו רואים, מרגע שנולדתי קראו לי אורנה, בעיני כל מי שראה אותי וגם בעיני עצמי יש לי תג- אורנה.

אך האם התג הזה מספר מי אני בעצם?

מתחת לשם אורנה ישנה אינפורמציה בסיסית שכל אחד יכול לדעת: מהו תאריך הלידה שלי, מקום הולדתי, התארים שלי, איכות המטפלת או המורה הרוחנית שאני,  וכו, וההגדרה הזו הופכת למגבלה כוון שיש בי הרבה מעבר לתיוג הנ"ל, אין השם שלי אומר מי אני כהוויה באמת. התיוג במרבית המקרים מגביל אותנו כי עלינו למלא אחר הציפיות שהתווית המוצמדת לנו.

במשך החיים אנו אוספים עוד ועוד תוויות המזהות אותנו , תפקידים נוספים שעלינו למלא בבית (כאמא, כאישה) בעבודה, במעגל החברתי (המצחיק, המקשיב, וכו) ולפעמים אנו אף מפתחים לעצמנו זהויות שעל פיהן הינו רוצים שיתפסו אותנו במעגל החברתי שבו אנו שוהים כלומר בכל מקום שאנו נמצאים אנו מזדהים עם התפקיד שלנו אין אנו מתייחסים להכרה החיה בתוכנו אנו נמצאים באוטומט הממלא תפקיד.

אבל האמת היא שבמהות שלנו, ההוויה שלנו נקייה מכל הגדרה ותפקיד, הניצוץ שלנו החיי בתוך הגוף שלנו הוא רק חלק קטן מההוויה הגדולה שלנו וכדי להתקיים כבורא עלינו תחילה לשחרר את כל התגיות והתפקידים שלנו.

ובמאמר הבא נמשיך בהבנת שינוי הראיה = שינוי תפיסה = שינוי המציאות
ובינתיים אני מזמינה אתכם לערוך התבוננות פנימית ולבדוק:
מי אתם? כיצד אתם מגדירים את עצמכם?
האם יש לכם תוויות שונות לחברות השונות בהם אתם שוהים? בבית, בעבודה או כשאתם עם חברים?
ואם כן האם אתם יכולים לזהות כל תווית והאם זזו האמת שלכם? האם אתם מזדהים איתה לחלוטין? למה?
מי הייתם רוצים להיות באמת? למה?
מה זה אומר לקבל את מי שאתם באמת?

אשמח להיות שותפה לחוויות והגילויים שלכם ולחלוק אותם אתכם.


ולמאמר הבא:  שינוי תפיסה = שינוי המציאות

מזמינה אתכם לבקר בפורום להוספת שאלות מחשבות והגיגים


 

Top pageTop page       אורנה שיר בן דוד     מובילה לשינוי על ידי מפגשים עם התודעה הרחבה באימון אישי, סדנאות, מסעות רוחניים בארץ ובעולם.
ערכי    0544449746
לייבסיטי - בניית אתרים