טבלת בקבוקים לבחירתך  |  טיפולים- רפואת תדרים  |  מה חדש -לוח מודעות - הודעות, ערבים, סדנאות ומסעות  |  מסרים מההדרכה  |  סוד הגן הנעלם - מסע פנימה  |  ערוץ youtub  |  איזון החיים שלי  |  יוצרים חזון עם "איזון חיים"  |  מתנה 4 חניכות מדיטטיביות  |  הסבר: האקטיבציה/הפעלה חודשית  |  ספירת העומר-המסע לעומק הפנימיות והבנת המבנה הרוחני שלנו  |  




כרטיס הביקור 


https://www.dibiz.com/nativhaor
  
.
.
.
 


FacebookTwitter

החומר והרוח

דף הבית >> חדר קריאה-מאמרים >> מסע החיים כדרך להתפתחות אישית >> החומר והרוח

הרוח והחומר

לרוח יש עליונות על החומר, אך כוון שכוח המחשבה שלנו בדרך כלל איננו ממוקד לכוון הנכון אנו מצליחים לחיות במשך שנים באופן רציף פעם אחר פעם את אותו היום כלומר המחשבות שלנו חוזרות שוב ושוב על עצמן והתוצאות שאנו חווים אף הן חוזרות על עצמן.


אנו חשים את עצמנו כנפרדים מכל דבר המתקיים סביבנו ואפילו אתמול  ומחר מופרדים ביניהם על ידי היום. אך אין זו המציאות הקוונטית שאנו מבינים על פיה שהכול קורה בו זמנית.

מבחינתנו כוון שהעתיד לא נמצא פה אנו לא יכולים לראות אותו או לחוש בו ולהשתמש במה שהוא מציע כבר עכשיו.

כדי לפעול אנו זקוקים לגירוי שיגרום לתגובה כי אנו עצמנו לא תמיד זוכרים ביכולת שלנו ליזום וליצור , והכלל הוא פשוט- כל מה שנברא בחומר נברא תחילה ע"י רצון ומחשבה, התבוננו סביבכם כל מה שאתם רואים מישהו הגה זאת במחשבתו, ניסה וניסה עד אשר הצליח להפוך מחשבה לידי מימוש בחומר

כשרעיון נולד במחשבה דומה הדבר לעיבור וכאשר הוא מתממש בחומר דומה הדבר ללידה.

 


הרצון והמחשבה יוצרים כוח רוחני עצום מעצם הכוונה וחשוב שהם יגיעו עד ליעד הסופי של המימוש, ולכן אל לנו להרפות מלכוון לעבר המטרה. כשאדם מחליט לעשות משהו הדבר נוצר מכוח המחשבה שלו והיקום רק מסדר את ההתגשמות של הדבר בחומר.

החומר לעומת התודעה הוא סופי ועתיד להתכלות אבל הרוח לעולם איננה מתכלה, היא נצחית מעצם התממשותה.

אם הרוח איננה מצליחה לבוא לידי ביטוי וכוחה נבלם הרי זה כתוצאה כאשר הספק מכרסם אין אנו מאפשרים לרוח להפוך לחומר, כלומר להתממש במציאות.

הבעיה היא שהמציאות שאנו חווים תלויה באופן שאנו מפרשים את מה שאנו רואים, כולם מכירים את התמונות המראות את תעתועי הראיה ובהן יש אפשרות לפרש את מראה התמונה בשני אופנים שונים למשל איש זקנה ואישה צעירה המתחלפות זו בזו תלוי באופן המיקוד שלנו, המעניין הוא שלא ניתן לראות את שתי התמונות בבת אחת אלא אחת אחת כוון שהמוח שלנו אינו מסוגל להכיל זאת,

אם כן נשאל: האם אפשר להבין ששתי האופציות קיימות במקביל והראיה שלנו היא אשליתית בלבד?
כמובן שכן, והאם מזאת ניתן להסיק שזה גם האופן שבו אנו מפענחים את מה שהעיניים שלנו קולטות בעולם הזה ? כמובן שכן.

המודעות שלנו מתקיימת בכלא מחשבתי הניזון מהתפיסה שבה התנהלו החיים שלנו, מהאופן שבו למדנו ולימדו אותנו לפרש את המציאות שחווינו ומה שאנו עושים בתהליך ההתפתחות הרוחנית הוא לאפשר לעצמנו להרחיב את התפיסה שלנו ואת ההבנה שלנו שלרוח יש את כוח הבריאה ויצירת המציאות על פי בחירה.

על פי תיאורית הקוונטים אין לחומר ממשות במובן המקובל, מכך נובעת יכולתו של הפרט להשפיע על היקום ועל בריאת המציאות שלו ע"י שליטה והכוונה של רגשותיו ומחשבותיו.
תיאוריה זו טוענת שכל חלק קטן ביקום מתנהג כאילו יש לו תודעה משלו  שיש משהו אחר ביקום הזה, מלבד תהליכים פיסיקליים, שפועל  ומשפיע על התוצאות,  אבל המדע לא לא יכול עדיין להגדיר אותו.

פיסיקת הקוונטים אם כן  היא הפיסיקה של האפשרויות.
היא מחזירה אל האדם את האחריות מתוקף היכולת שלו לבחור.

התנו אותנו להאמין שהעולם החיצון מציאותי יותר מעולמנו הפנימי והוא זה שמפעיל אותנו ומשפיע על התוצאות שאנו חווים בחיינו.
אבל ההבנה  של המדע היום טוענת את ההפך הגמור. שם נאמר שמה שמתרחש בתוכנו, יברא את מה שקורה מחוצה לנו.
אנו למדים שכוח התודעה הוא הכוח המפעיל את המציאות שכן החומר הוא נטול כוח לחלוטין.
הבנו שהמודעות לעולם איננה מתכלה ולו גם המחשבה הקטנה ביותר, והמחשבה ממה היא עשויה? אם הינו פותחים את הראש שלנו האם היינו מוצאים אותה? או את המאגר ממנה היא מיוצרת? והמחשבה ממה היא עשויה?  מרצף של מילים ומכאן נבין שגם המילים הן נצחיות ובעלות עוצמה.

האם למילה שלילית יש כוח כמו גם למילה חיובית? התשובה היא כן.
לכל מילה יש עוצמה והיא גוררת אחריה את התגובה ההולמת מתוקף חוקי היקום ( החוק אומר שכל פעולה מעוררת תגובה שווה ומנוגדת) לכן חשוב מאד לשים לב למילים היוצאות לנו מהפה במיוחד בהיסח הדעת.


זכרו זאת: הכוח הוא בידיכם ובמחשבותיכם, הכוונה יוצרת מחשבה ממוקדת הגורמת לעשיה היוצרת מציאות.
 








 
Top pageTop page       אורנה שיר בן דוד     מובילה לשינוי על ידי מפגשים עם התודעה הרחבה באימון אישי, סדנאות, מסעות רוחניים בארץ ובעולם.
ערכי    0544449746
לייבסיטי - בניית אתרים